Novinka! Zásilky expedujeme i na Slovensko.

MÉ RANNÍ RITUÁLY - Antiaging, detox a hubnutí v jednom!

IMG_0849-logo

Moje noční kombo už znáte a taky jste mi ho hned vykoupily (teď je ze mě regulérní kovářova kobyla). Naštěstí další zásoba už je na cestě. Produkty, o kterých budu psát dnes, mám snad naskladněné v dostatečném množství :)

Na řadu přichází mé RANNÍ RITUÁLY!

Vždy se snažím tělu dopřát dostatek času na detox, restart, antiaging a optimalizaci tukových zásob (co si budeme povídat, ještě mi nějaká zásobička z těhotenství přebývá), a tak aplikuji přerušovaný půst. Zní to možná složitě a alternativně, ale v základu jde o dost jednoduchý princip. Jo a navíc na přerušovaném půstu jede už pár let i Jennifer Aniston! No řekněte dámy, kdo by v 50 nechtěl vypadat jako „Rachel“?! ☺️✌️ Ale zpět k tématu.

Začnu tím, že podrobněji vyjmenuji benefity, třeba vás navnadí. Při správně vedeném přerušovaném půstu můžete očekávat:

  • Zvýšení energetické hladiny
  • Omlazující a regenerační účinek pro pleť, ale i vlasy, nehty
  • Zlepšení inzulinové sensitivity, tedy hladiny krevního cukru a cholesterolu
  • Snížení oxidačního stresu v těle
  • Snížení zánětlivosti v těle
  • Zlepšení kognitivních funkcí a psychické kondice

Jak na to?

Celá myšlenka je o tom, že si svůj den rozložíte do dvou oken, jedno jídelní, druhé postící se (ne hladovění!). Pro ženy se obecně doporučuje postit se 14 hodin z celkových 24 (u mužů i více). Do tohoto okna se zahrnuje též spánek. Takže to například znamená, že když si dáte poslední jídlo ve 20.00, druhý den ráno začínáte prvním jídlem v 10.00 – nic šíleného a myslím, že to aplikuje celkem dost lidí i nevědomky (tedy pokud si to nekazí uzobáváním "něčeho" večer u televize).

Paradoxně těžší je okno jídelní. V jídelním okně je totiž třeba ujíst všechny potřebné živiny. Nesmí docházet ke hladovění a teď nemyslím jen pocit hladu, ale především hladovění po klíčových živinách a mikronutrinetech. Princip není o tom dostat se do podvýživy tím, že bude vaše tělo trpět (a nakonec snad i zhubne), ale o tom, že tělo řádně vyživíte a saturujete vším důležitým v daném časovém okně a pak mu dopřejete pauzu! Čím kvalitněji a čistěji se budete v jídelním okně stravovat, tím lepší výsledky budete mít (ve všech již zmíněných benefitech). 

Navíc ještě doporučuji před prvním jídlem dne tělo šetrně probudit a nastartovat něčím lehčím, promyšleným. Tímhle "startrem" si dál prodlužují půst – tělo jede dál alespoň částečně v režimu optimalizace.

Tím „něčím“ myslím své oblíbené ranní kombo. Můžete se jím inspirovat i pokud přerušovaný půst nedržíte, obzvlášť pokud nemáte čas nebo chuť hned po ránu snídat. Tohle první ranní kombo poskytne živiny jak pro fyzické, tak pro mentální fungování. Nebudete v deficitu, nebudete v katabolismu (vaše tělo si nebude požírat svaly a zachovávat tuky, jak tomu v nesprávně nastavených dietních/stravovacích režimech bývá) a navíc vám to bude i myslet. 

IMG_3773-logo

Střídám „na pocit“ tyto 4 varianty: 

KOMBO no.1 - Collagen + MCT:

Dávám si 5 g čistého kolagenu + vitamín C, nejraději mám Ester C 550 mg + 2 kapsle Super Omega (jsou ze superčistého zdroje – krillu žijícího v oceánu kolem Antarktidy, kde je zatím nejčistší mořská voda na světě). Do kolagenu přidávám ještě 2 lžičky MCT tuků (MCT od značky Ancient and Brave se skládají z kombinace: MCT C8 - kyselina kaprylová, ty slouží pro rychlou a stabilní energii bez ukládání do tukových zásob a MCT C10 - kyselina kaprinová, což je středně rychlá a stabilní energie pro vitalitu a odolnost, za mě top, na produktech tohoto typu rozhodně nešetřete.).

KOMBO no.2 Cacao Collagen + MCT:

Dávkuji 2 odměrky kakao kolagenu, někdy přidám ještě 5 g čistého kolagenu a vždy + 2 lžičky MCT a opět 1 kapsle vitamínu Ester C 550 mg + 2 kapsle Super Omega.

Pokud jste spíše kávový typ, pak sáhněte po variantě Coffe Collagen. Též můžete využít těchto startovacích balíčků:
Balíček Cacao nebo Balíček Coffee.

KOMBO no.3 Keto Collagen + Green mix:

S přicházejícím jarem je tenhle zeleňák asi mou nejoblíbenější variantou. Dávkuji 1 lžíci Green Powder (též mám ráda Green Mix)+ 2 čaj lžičky Keto Kollagenu a opět 1 kapsle vitamínu Ester C 550 mg + 2 kapsle Super Omega.

A čtvrtou variantou je, že se rovnou nasnídám. Někdy se stane, že se nestačím dostatečně vyživit, odrazí se to pak druhý den ráno, kdy se budím hladová. Takový den tělo netrápím a zkrátka se nasnídám. Základ je, nestresovat se. Každý den nemusí být ukázkový!

Pro mě je to dlouhodobě vyhovující směr. Není to žádná "super" dieta, která vás zhuntuje a ještě obdaruje jojo efektem. A není to vlastně ani dieta, říkejme spíš výživový směr, který je pro tělo ozdravný, který mu dává dostatek prostoru pro regeneraci a samoopravu. Pozitivně se odrazí na mnoha úrovních, u každého trošku jinak, dle našich vlastních genetických dispozic, ale též vědomě či nevědomky páchaných „hříchů“. Psychické a fyzické zdraví jsou spojené nádoby, takže i zde efekt ucítíte na obou úrovních.

Zkuste to!
Míša

ŽIVOT Instagram zdravablondyna NA INSTAGRAMU
Zdravá žena
Zdravá žena
Ženské tělo se s věkem mění, stejně tak jeho potřeby. Buďte stále svěží a fit.
Přejít do kategorie
Těhotenství
Těhotenství
Podpořte své tělo živinami, které jsou nezbytné pro ochranu vás i miminka.
Přejít do kategorie
Dětská výživa
Dětská výživa
Živiny, které dětem nejčastěji chybí a které z běžné stravy jen obtížně získáte.
Přejít do kategorie
Čerstvé novinky na váš mail
Můžete se kdykoliv odhlásit. Newsletter zasíláme 1x za 14 dní.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení